Pages

Friday, April 4, 2014

tahun ketiga sebagai pelajar audiologi

petang yang hening bersama hirupan sup yong tau fu kegemaran.... sedar tak sedar dah tahun ketiga menjadi pelajar audiologi. berkurun lama tak update blog yang kononnya cita-cita mahu jadikan ia sumber rujukan adik-adik yang berminat mahu mengetaui berkenaan bidang ini.

perasaan menjadi pelajar universiti lain...memang lain. tamabahan pula pada sesiapa yang selalu rapat dengan cikgu-cikgu di sekolah dulu. Yes, memang kat sekolah boleh la nak bermanja, bercerita, berkongsi masalah. kalau kat university ni, memang berbeza keadaannya.


  1. pensyarah itu, akan treat (layan) kamu sebagai orang yang dewasa, bukan kanak-kanak yang manja yang mahukan perhatian. so be prepare.
  2. segala tindakan yang dibuat, kesannya, akan kena pada diri sendiri. di sini orang-orang sekeliling akan mudah judge dengan segala tindakan yang kamu lakukan. be positive, you know what you are doing. :) 
  3. Pensyarah lebih prefer supaya kita yang approach mereka dalam banyak hal. 
  4. banyakkan pembacaan di luar silibus.
just a reminder for my-self jugak. thanks





    1 comment:

    1. Hello Blogger!
      Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
      Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

      Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

      ReplyDelete